Zdjęcia na profile społecznościowe

Czasy social media

Portale społecznościowe stały się naszym najczęstszym środkiem komunikacji a zdjęcia, które umieszczamy na naszych profilach są bardziej istotne niż sobie wyobrażamy. Dlatego dziś przedstawiamy kilka wskazówek, które pomogą Ci osiągnąć najlepsze wyniki w fotografii portretowej dla portali społecznościowych i opowiemy o najczęstszych błędach, których należy unikać. Jeśli chcesz zachować swoją prywatność i nie chcesz, aby twoja twarz była widoczna na twoim profilu społecznościowy to przedstawiony tekst nie jest dla ciebie.

Pierwszą rzeczą o której musisz pomyśleć jest to, co chcesz co chcesz przekazać swoim zdjęciem. Twoim celem nie jest wybór zdjęcia, które pokazuje twoją twarz w najlepszym wydaniu, ale takie, które najlepiej pasuje do tego, co chcesz aby inni „widzieli” w tobie. Profil zawodowy czy osobisty nie jest tym samym. Sytuacja jest również inna, jeśli wykonujesz bardziej kreatywny zawód, niż jeśli jesteś częścią kierownictwa dużej firmy finansowej.

Chcesz wiedzieć jak przekuć pasję do fotografii na sposób zarobkowania?

Pokaż to co chcesz

Dlatego musisz zacząć od pytania: co chcesz, aby ludzie zobaczyli na Twojej fotografii? Formalność, świeżość, naturalność, wrażliwość, siłę i determinację, czułość? Pierwszym krokiem jest odpowiedź na to pytanie, ponieważ wszystko inne będzie się kręcić wokół tej odpowiedzi.

Na tej podstawie możemy stwierdzić, że możesz wybrać inne zdjęcie dla różnych portali społecznościowych. Na przykład. Zdjęcie, które wybierzesz dla swojego profilu Linkedin nie będzie takie samo jak to, które wybierzesz dla swojego osobistego konta Instagram. Podobnie, jeśli masz profesjonalne konto Instagram i osobiste konto Instagram. Zdjęcie, które wybierzesz nie będzie takie samo.

Następny post Fotografia – aparat czy telefon?